Değişmez mi hiiiç. Benim ilk gebeliğimde 14. Haftada kız demişti. Bir sonraki kontrole gittiğimde ultrason ekranında doktor bey ama bunun pipisi var demiştim. Doktor da bende nasıl kıvırsam da söylesem diye düşünüyordum. Onu geçtim de siz nasıl anladınız bu İnternet bizim işlere bile el koydu demişti. 🤣🤣