hurremintorunu Kimyasal gebelik sonrası folik asit kullanıp faydasını gören var mı kızlar birde ovülasyon testi kullanmak istiyorum
papatya055_ Ben temmuz ayından beri folıd asır kullanıyorum Eylul ayında komyasal gebelık geçirdim ama diğer ay hemen hamıle kaldım sımdı 10 haftalığına 🙏
hurremintorunu Bende şimdi geçiriyorum kimyasal gebeliği folik asiti de ilk kez duydum kullanmak istiyorum pazartesi alıp başlayacağım inşallah hemen kimyasal kanaması geçer geçmez mi hamile kaldınız
hurremintorunu İlk gebeliğimdw hiç yumurtlama günü falan hesap etmeden 1 kere yaptık ve olmuştu şimdi 3 yaşında bunda da yumurtlama günü hesaplayıp o günleri değerlendirdik ama kimyasal oldu bu sefer ovülasyonla denemek istiyoruz bakalım hayırlısı