orkde Kızlar dün iki tane farklı markayla test yaptım silik çıktı çok silik ama silikti ilk dakikalarda belirdi bugün âdet günüm sabah ilk idrarla yaptım oda çok silik çıktı 3 tane test yanıltmaz heralde sevinsem mi
gecgelenkullanici orkde benim testim de böyle çıkmıştı adet günümden önce adet olacağım gün gidip kan verdiğimde beta 80 çıkmıştı gözün aydın
esrashnn01 orkde hemen bir kan ver hafta başı canım üç testte aynı sonucu vermiş sadece biri böyle olsa test bozuk derdim ama var gibi duruyor
ikiprensesannesi___ orkde daha çok yeni olduğu için böyle çıkmış olabilir gözün aydın hakkın’da hayırlısı olsun inşallah
aytnsiz orkde rabbim nasip etsin inşallah. 3 test yaptığını görünce içim cız etti. Silik bir şeyler var gibi . Rabbim en kısa zamanda evlat nasip etsin sana
rabia7106 Aysegl12 adet günü 4 gün kaldı bir tane dün awox testi ile yaptm bugün de sabah labmen kaset testi ile yaptım ikiside aynı sonuc