Cinsiyetler neler? Ben 22+2 erkek 💙
babymom2026 36 kız💕 korku sardı tabi🥲 bakalım
babymom2026 bugün tam 31 haftalık olduk cinsiyetimiz kız 🌸
babymom2026 15+5 / 16 da öğrenicem cinsiyeti cuma kutlama yapıcaz pazartesi tam 16yım
babymom2026 25+4 ikiz erkek bebekler
yorgunannis bacım o beni bile sarıyor su anda 😂
beyzzsenturkkk Ben 15+5te öğrenmiştim
34+1 kız bebiş içerde tutmaya çalışıyoruz nst de ufak sancılar çıktı
Edum sancilari siz farkediyormusunuz yoksa sadece nst de mı çıkıyor
babymom2026 20+1 olduk 17. Hafta da kız dendi haftaya detaylı var bakalım ❤️
babymom2026 yaklaştıkça daha da artıyor 😬😂
babymom2026 26+4 Erkek🩵
yorgunannis vay bize vaaay😁
babymom2026 23+5 erkek 💞🌸
babymom2026 18+3 erkek 😂😂
36+0 gelsin diye uğraşıyoruz ama hiç gelesi yok oğlumun 😂
16+3 ikizlerimle bir kiz bir erkek 🥰
29+1 kızz bebişş doğum pozisyonuna getirmeye çalışıyoruz🌸
sudemomyy nasıl getirmeye çalışıyorsunuz kendi inmiyor mu kanala, erken değil mi zaten
sudemomyy sezaryen mi sizin aynı haftadayız da
babymom2026 23+0 erkek bebiş 🫶💙
babymom2026 22+6 erkek bebiş
34+6 🌸 Kızımızı bekliyoruz ve tabi heyecan korku birarada 🙈