Merhaba arkadaşlar
Bugün 40+3 olduk tık yok. Devlet hastanesine takipliyim. 3 günde bir kontrole gidiyorum bebek 3400 gram. Doktorum bekleyelim 41+3te yatışını yaparız daha günün var diyor ama ben stresten ölecem artık. Herşeyi denedim ama doğum başlamıyor. Artık sezeryan olup kurtulmak istiyorum ama devlet hastanesi isteğe bağlı sezeryan yapmıyor. Napacağımı bilmiyorum. Bulunduğum şehirde de içime sinen bir özel hastane yok. Gerçi gitsemde beni bu saatten sonra özel hastane sezeryane alır mı bilmiyorum