Hanımlar ben şimdi 29. haftadyım bebek biraz iriymiş 2 hafta önden gidiyor ssvd istiyorum doktor dikiş kalınlığını kontrol etti 3.4 mm dedi 3 ten aşağı düşerse riskmiş sezaryen dedi morallerim alt üst ssvd yapanlarda dikişe bakmak zorunlumu bazı doktorlar hiç bakmıyormuş sanırım?