LiNaasu Kızlar adet günüm yarın ama belirtim yok dün tahlil yaptırdım 2 çıktı testlerde negatif çıktı ama hamile belirtileri var uyku hali iştah açıklığı çok akıntı ara ara sancı böyle çıkıp betası daha sonra yükselen oldumu yoksa gerçekten yokmudur
rabia7106 LiNaasu biraz bekle 4,5 gün olmasan awoxla test yap sonra kan ver hemen kandan cıkmaz zaten