Annesininoglusu Merhaba, 36 haftalığız sancı ve kasılmalar başladı. Doktor Nidicard verdi sabah akşam olmak üzere iki doz kullanmam gerekiyor. Erken doğum yapmak istemiyorum bebeğimin kilo alması gerek :( ilacı deneyimleyenlerden bilgi alabilir miyim, yan etkileri neler ve doğumu kaç hafta geciktiriyor?
Mervenin Annesininoglusu 5 haftadr kullanıyorm günde 4 kere benmde erken doğm tehlikem var 33+1 im üstelik. Bende ateş yapıyor yarım saat falan sonra geçiyor
Sheda Annesininoglusu benim de erken doğum olacak adalat kullanıyorum üç haftadır çok şükür bi sıkıntı yaşamadım kasılmam olduğu zaman daha sık içiyorum hemen geçiriyor
UcanHamile Annesininoglusu benim 31. Haftada sancım çıkmıştı günde 4 defa kullandım 3 günün sonunda sanci yoktu bırakırdı doktorum. Tansiyon düşüklüğüne sebep olabiliyor dikkat edin
Sevdalinka_30 Annesininoglusu sebebi sadece ağrı ve kasılman mı ? Rahim uzunluğun yada herhangi bir sıkıntın var mıydı? Ben de korkuyorum aslında kısalığım vs yok ama ara ara kanamam olmuştu taa ki 2 ay önceme kadar progestan kullanıyorum bir de gebelik şekerim var o yüzden tedirginim rabbim şifa versin miniğine ve zamanında sağlıkla gelsin inşallah
Annesininoglusu Mervenin evet ateş ve baş ağrısı yapabileceğini yaparsa ilacı bırakmamı söyledi doktor. Umarım abartılı şekilde yan etki yapmaz. Cevabınız için çok teşekkürler. Allah, bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼
Annesininoglusu UcanHamile ben bugün başladım. İlacı almama rağmen kasılmalar ara ara devam ediyor normal mi sizce
UcanHamile Annesininoglusu ben günde 4 kere kullanmıştım size 2 kere demiş zamanla etkisini gösterecektir inşaallah
Sheda Doktorum abana adalat başlattı ama çok zor bulabiliyorum belki o yzden nidicard vermiştir. Eğer bulabilirseniz adalat öneririm hiçbir yan etki yaşamadım.
Annesininoglusu Sheda evet dediğiniz gibi Adalat bulunmuyormuş o yüzden Nidicard verdi, önce bi araştırdı arayıp birkaç yere sordu olumsuz yanıt alınca ilacı değiştirdi.
Annesininoglusu Sevdalinka_30 amin sağolun Allah sizin de sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin bebişinizi 🙏🏼 rahim ağzım kısalmış ve yumuşamış şöyle bi yoklamış dedi doktor, ama sancı bi an çok şiddetli geldi NST de de çıkınca bu ilacı verdi.
Sheda Sevdalinka_30 karnım bi taş gibi oluyo bi gevşiyo o şekilde oldu çok rahatsız ediciydi olduğunda muhakkak anlarsınız😁
Sevdalinka_30 Annesininoglusu aöin güzel dilekler hepimiz için olsun inşallah tek isteğimiz sağlıkla zamanında doğsunlar yüzdük kuyruğuna geldik neler yaşadık çektik bir şekilde zaman akıyor yerin de durmuyor ben 5. ci ayımdan sonra zaman nasıl geçti anlamadım allahım sana da tez vakitte şifa versin atlat bu durumu.... benim de son 1 haftadır adet sancısı gibi ağrılarım oluyor vajinama kadar kemiklerim ağrıyor baskı yapıyor
Sevdalinka_30 Sheda hmmm tamam o zaman benim de kasılmam oluyor o zaman günde 2 kez oluyor da ne kadarı normal nd kadarı değil acaba ? Bir de adet sancısı gibi ağrılarım oluyor ya vajinama kadar da kemik ağrım baskım oluyor gece tualete işkence ile gidiyorum
Annesininoglusu Sevdalinka_30 güzel dileklerin için çok teşekkürler 🙏🏼 Amin inşallah 🙏🏼 Bu arada aynı ağrılar bende de var tam da anlattığın gibi 😣 ilacı düzenli kullanalım bakalım, umarım faydası olur.
Sevdalinka_30 Annesininoglusu inşallah ya ben şimdi el kemiklerim ve bacak kramplarım için magnezyum içiyorum dün başladım progestan kullanıyorum 3 ayımdan beri multivitamin d vitamini ve kan hapı içiyorum bir de yetmezmiş gibi göbek deliğim birden acımaya 10 gün sonra da iltihap olup kanama yaptı şimdi de antibiyotik ve krem kullanıyorum şaşırdım artık bir sürü şey içiyorum tabi şekeri ölç insülin vur bu da cabası 🤦🏻♀️
Annesininoglusu Sevdalinka_30 çok fazla ilaç kullanmışsın 😣 ama gerekli işte yapacak bişey olmuyor bir aksilik olunca mecbur kullanmak zorundayız. Bence yapmamız gereken en doğru şey her zaman pozitif düşünmek iyi düşünelim iyi şeyler olsun 🙏🏼😊 moral bozmak yok biz de bebeklerimiz de güçlüyüz atlatırız inşallah 💪🏼