Brnzl Merhaba kızlar bir şey sormak istiyorum. Bebeğim 13 haftalık muayeneye gittiğimde 1 hafta önden gidiyor dedi doktor. Benim uygulamadaki haftalık kısmını değiştirmem mi gerekiyor? 14 haftaya mı çevirmem lazım? Yardımcı olur musunuz?
zynpmak Brnzl Benim de aynı durum başıma geldi doktoruma bu soruyu sorduğumda hayır bebeğin gelişimi haftasına göre önde ama biz yine içinde bulunduğu haftayı baz alacağız dedi. Yani herhangi bir değişiklik yapamayacaksınız.
beyzzsenturkkk Brnzl son adet tarihiniz bebeğinizin yaşını ultrasonda ki tarih ise gelişimini gösterir değiştirmenize gerek yok yani