Arkadaşlar herkese merhaba. 35 haftalık gebeyim idrarımı yaptiktan sonra bir baktım hafif altım ıslandı idrar torbamda doluluk hissi var bir an korktum amniyon sıvısı mi diye. Kokusu afedersiniz idrar gibi kokuyor.. böyle idrar kaçırma durumu yasanyanlar oldumu.