vanilya_kokusu_ valla benim kıza 2 yaşına yeni girdiğinde klozet tarzı lazımlık aldım sifon sesli ilgisini çeksin diye başta oyunca gördü salonun ortasına katıyordu pişşş deyip sifona basıyordu önünde bi kaç kez tuvalete girdim örnek rol model oldum bi deneyim dedim yok tuvalete yapmıyor sürekli işiyor kendim hazır hissetmiyor muşum onu anladım beze devam dedi 😅 sonra 2 yaş 2 aylıkken bana koşarak geldi anne bibiş anne diye teleşla banyoya koştu neeğğğ tuvalete mi yapmak istiyorsun dedim hıhı dedi harika dedim veee beze bay bay dedil o gün 1. gün bolca bi işedi sadece bebeğini alıp tuvalete oturtuyordu çişin yaptırıyordu evcilik oynuyordu yani tuvalet eğitimi ile ilgili şarkılar söylüyordum izletiyordum 4. gün kakasını yaptı lazımlığa 5. gün çişini yaptı bezi bıraktığım günden beri gece hiç kaldırmadım hiç işemedi yatağa ama gün içinde kaç kez koltuk sildim yerleri sildim 4. 5. gün sistemi anladı örnek veriyorum evde kendisi yapıyordu 2 kez kazalar olabiliyordu bi yere gittiğimizde çoğunlukla atına işiyordu 3 kez falan tuvaleti kullanıyordu 3 ay da tam anlamıyla kavradı şuan kendisi gidip geliyor 2.5 yaş mayısta 3 yaş olacak ağustosta başladık ekim ayında beri hiç altına yapmıyor
sabır gerekiyor kızdığımızda başa sarıyoruz onlardan önce bizim hazır hissetmemiz lazım rol model olmak ya da bununla ilgili şarkılar söylemek çok fayda sağlıyor
bide ödüllendirmeyin diyorlar ama ben ödüllendirdim çikolatalı süte bayılır 1 hafta kadar böyle ödüllendirdim işte çişini kakanı tuvalete yaparsan ödül var yapıyordu çikolatalı sütünü veriyordum sonra bu düzene bindi ödül dedi bi kere tamam kızım artık öğrendin ödül bitti bu artık yapman gereken bişey dedim öyle öyle 3 ayda bitti kurtulduk
başa nasıl sarıyorsunuz 10 gün evde kalmazsanız tuvalet yaptığı yeri yadırgar başa sararsınız bu hatayı çok yaptım
bide hasta olduklarında başa sarıyorsunuz bizimkiler tatilden gelince ishal oldular kaç gün çektik bundan başa sardık hep süreci uzatıyor bunlar