gizemsrkrtl 21 gecesinde ovitrelle yaptık. 11. Günde beta da çıkmadı dün idrar yaptım onda da gebelik çıkmadı . Ama henüz adet de olmadım
Hly_ygt gizemsrkrtl canım ovitrelle sonrası 14-17 nadiren iğnenin 18. Günü adet olunur. Ben iki kez vuruldum ikisinde de iğneyi vurduğumuz günü zaten saymıyoruz 17. Gün adet oldum
Lavinyam06 gizemsrkrtl benimde öyleydi canım bugün artık bitiyor 🥺 kürtajdan sonra azalmıştı zaten iyice azaldı kanamam Rahim kalınlığına baktırdın mı sen ? Kaç mm di yumurtlama zamanında
gizemsrkrtl Lavinyam06 mm söylemedi ama üç doktora göründüm kürtaj sonrası hiç biri sıkıntı görmedi çok şükür
gizemsrkrtl Lavinyam06 normalde ilk üç gün normal olurdum bir kaç gün azalır kesilirdi artık iki gün olup üçüncü gün azalıp akşama falan kesilşyor
Lavinyam06 gizemsrkrtl benimde 3. Gün bitiyor ama ilk 2 gün de yoğun olmuyorum eskisi kadar günde 2 ped bile dolmuyor