BusraFf Kızlar 37.haftaya girdim geçen hafta nst de sancı çıktı diye açıklık bakıldı ve canım çok yandı bağırdım. Dolayısıyla bu açıklık muayenesinde canım bu kadar yandıysa diyorum doğum da napıcam
anneoluyorummm103 BusraFf bir şekilde doğacak çok düşünmemeye çalış. Bende sezaryen olucam aklım çıkıyor ama düşünmemeye çalışıyorum 🥲
gunesimekardes BusraFf dogurarak 😃 saka bir yana bence en guzel yani dusunmemek. Bana bir komsum normal dogumla ilgili cevresinden kkrkunc biseyler anlatti acik acik dedim bana niye bunu anlatiyorsun ki? Utandi kacti gitti. Sen de dinleme sakin kotu hikayeleri.
BusraFf anneoluyorummm103 çok sağolun doktor açıklık baktığında canım yandı bağırdım refklesle o da git sezeryan ol böyle yapacaksan dedi :(
anneoluyorummm103 BusraFf sezaryenin de sonrası zormuş bence yapabiliyorsan normal doğurmaya çalış. Birde evde sancını çekmen daha iyi oluyormuş burada çoğu kişi öyle söylüyor. Kendini telkin et yani iki doğumunda zorluğu var biri anlık biride sonrasında 🫤
Glhayat_54 2 normal doğum yapmış biri olarak doğumdan korkmuyorum ama sürekli o alttan muaneler beni korkutuyo.. Sürekli gelip altan bakmaları kadar bence kötü bişey yok..🙄