snybzkrt Kızlar 31+4 hamileyim doktor bugün dedi ki bebek 1736 gr mış karın çevresi 1hafta kadar geride kalmış az kilo almış dedi düzelir falan dedi ama yine de moralim bozulmadı değil,bu durumda sizin de bana tavsiye edebileceğiniz bir şey var mıdır?😪
Yalinn8 snybzkrt moral bozmak yok, 1 hafta gerilige hiiic takilma, guzel beslenmeye bak dengeler kuzu😉
meleklerim3757 snybzkrt benimde iki hafta gerideydi karnı34haftadayken sonra bir hafta ilerleme olmuş ama şimdi bir hafta daha geride gözüküyor ve perşembe günü sezeryan olacagım ben senin daha uzun zaman var önünde düzelir canım korkma inşallah
Eylul0212 snybzkrt ben çocuğunu 5 kilo doğurmuş birinden öğrendim . Özellikle bitter çikolata ve muz bebegi acayip gelistiriyormus haberin olsun. 🤗
loveayaz Canim karın çevresi haftasiyla uyumlu hale gelir bir hafta çok değil merak etme muz fındık süt cig badem kaşar peynir bunlar bebise kilo aldırıyor benim bildiğim kadarıyla bunlardan yemeye çalış sabah aç karına yemeye çalış en çok moralin iyi olsun bebis de mutlu olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın.