Begonvil15 ebrumanavgat idrar testiyle öğrendim gebe olduğumu, sonrasında bir nefes dahi çekmedim şu an 39. Haftadayım :)
halefsu ebrumanavgat eminim tiksinirsin sonra canın tekrar çeker olabiliyor bunlar suçluluk psikolojisi herşey oluyor ama doğunca pişman oluyor insan bundan mı oldu şundan mı oldu diye . Bence bebeğin için sık dişini canım benim doğunca insan herşeyde kendini suçluyo yıpranıyo
AnneeeG1 ebrumanavgat benim kadar siğara tiryakisi olan birini tanımam günde 1 paket belki daha fazla içerdim 24 Kasım da gebe olduğumu öğrenir öğrenmez bıraktım tövbe ettim hiç birşey bebeğim kadar önemli değil benim canım çeker çeker ama nefsimi tutuyorum bebeğim için kimse demesin ki bırakamıyorum diye inanın bırakmak o kadar zor ki bunu en çok ben bilirim ama aklınıza hep şey gelsin ben bunca zaman o kadar bekledim diye 3 senedir bebeğimi bekliyorum rabbim nasip etti siğara yüzünden tekrar kaybedemezdim
incilaada Hayır öğrenir öğrenmez bırakamadım Benım pek bi bulantım vs de olmadı ama yavaş yavaş bırakmaya çalıştım ve bir ay oldu hiç içmiyorum
incilaada 6/7 haftalarda koku hassasiyeti bulantıda artış olduğu için içemezsiniz artık tabi bu durum kişiden kişiye değişiyor
olivia77 ebrumanavgat 7.haftamda bıraktım direkt ağzıma sürmedim bidaha da. Bu aralar canım çekiyo biraz ama içmem kesinlikle
guldentekdal Hamile olduğumu öğrenmeden bir hafta önce sigara keyif vermemeye başlamıştı . Sonra öğrendim ki hamileyim , canım istiyo içmeye çalıştım bir kaç kere resmen midem bulandı . Artık canım da istemiyor çok şükür
mertrugs Ben 15 yıldır sigara içen birisiydim ilk çocuğumda öğrenir öğrenmez bıraktım sonra emzirme bitti tekrar başladım şimdi öğrendiğim günün ertesi günü son günüm bugün dedim o gün 5 tane içtim sonra pakettekileri kırdım bir daha içmedim ve günde 2 pakete yakın içerdim öyle çok tiryakiydim. Uzun parlıament içiyordum kesmiyordu düşün 2 paket. Ama şu an 8 haftalık olucam inşallah yanımda dahi içirmiyorum kimseyi. Ben bebeğin vebalini giremem ondan önemli değil benim keyfim. Çok zorlandığım oluyor bazen peçeteyi rulo sarıp sigara gibi elimde tuttuğum oluyor 😊
Bsrasmssk Eşimle bebek istediğimize karar verdiğimiz zaman bırakmıştık. Hamilelikten 3 ay kadar önceydi 🥲