Meryem345 Bana doktorum dün yazdı ama aynısı olmadığından enox yazdı bugün ilk defa kullandım nasıl kullanıyorsunuz karindan denemedim kolda vuruyorum ama biraz ağrıdı 🥲
mertrugs Meryem345 3 çeşit var canım clexane oksapar enox aynı hepsi sadece muadili içerik olarak aynı. Göbekten daha az ağrı hissediyorsun kola nazaran
anneoluyorummm103 Meryem345 ben koldan yapıyorum göbek çok morarmıştı kola geçtim kaçlık kullanıyorsun?
mavikelebek54 Meryem345 içerikleri aynı muadil bende enox kullanıyorum 4000lik. Lekelenmeniz olduysa doktorunuzla konuşun mutlaka
Baloglus Meryem345 Clexane kullanıyorum bende 2 hafta oldu başlayalı. Doktor en az göbek acır göbekten yap dediği için kol denemedim hiç. Aslında göbekten iğne fikri hala ürkütücü geliyor ama daha çok acırsa diye kola cesaret edemedim.
hnurgumus İkisi de aynı iğne ben göbekten vuruyorum kol ve bacak da kas daha fazla olduğu için çok morarma yapıyor
Meryem345 mertrugs anladım ama suan az kahve iltihap gibi bi akinti geldi normal mi ya çok korkuyorum
0925 Meryem345 canım Bn tüp bebek ile hamile kaldım oksapar kullanıyordum kahverengi lekelenme olduğunda doktorum progestan iğne vurdur diyordu ve 3 gun kan sulandırıci ara ver diyordu senin doktorun ne derse onu yap alttan muayene ne alaka
Meryem345 mavikelebek54 kahve lekenme oldu akıntı gibiydi ama şuan acile gittim ama alttan muane diyor bende istemedim
mavikelebek54 Meryem345 10.haftaya kadar alttan muayene oldum bi sıkıntı olmuyor alttan muayeneyi kötü olarak görmeyin gerekiyorsa bakıyorlar çünkü daha net görüyorlar. 4lükten düşük doz var mı bilmiyorum ama ihmal etmeyin doktora gidin mutlaka nolur nolmaz
Meryem345 anneoluyorummm103 gideceğim bugün suan bisey gelmedi daha ama korkuyorum dozu yüksek mi sizce
anneoluyorummm103 anneoluyorummm103 bende 4lük iğne ve aspirin kullandım kahverengi lekelenme olunca aspirin kesildi kanama alanım yoktu ama düşük riskin var dediler ihmal etme bence alttan muayene gerekiyorsa yaptır. Ben çok alttan muayene oldum sıkıntı yaşamadım tedirgin olma o yönden
anneoluyorummm103 Meryem345 6lık olanlarda var aslında ondan kullandığını düşündüm 4ten daha aşağı doz var mı bilmiyorum. Doktorun neden verdi pıhtılaşma mı var?
Meryem345 anneoluyorummm103 anladım siz iki ilaç birden kullandınız belki iğne ağır gelmiştir dicem ama bilmiyorum ya
anneoluyorummm103 Meryem345 benimde 4 genimde var aspirin ağır geldi sanırım. Kestikten sonra 9gün progestan fitil kullandım daha kanamam olmadı. Doktor sana fitil ya da iğne vermedi mi kanaman için
[silindi] Meryem345 merhaba. Allah tekrarını yaşatmasın inşallah. 2 düşükte kanama probleminiz olmuşmuydu?
Aycicegim Meryem345 enox kullandım doğumdan bir gün önce bırakmıştımz. Hep göbekten vurdum sadece son aylarda kol bacağa geçmiştim