Selam kızlar ovülasyon testi pozitif çıktığı gün korunmasız ilişki yaşadım normalde bugün adet olmam gerekiyor ama ne kanama ne belirti hiçbir şeyim yok sadede arada sol yumurtalığımda ağrı oluyor sizce tutunma ağrısı olabilir mi yani bu süreçte ağrı olur mu