Nur_mira Benimde 29+5 kahverengi akıntım geldi birde sağ kasigımda ağrı vardı gece acile gittim idrar yolu enfeksiyonu olmusum antibiyotik versi insallah kullanicam geçecek sende hic kötü düşünme ama tedbirli olmak gerek bi doktora görün
Minikkalpler Lütfen cevap verirken biraz daha dikkat edelim. Endişelenmeli miyim diye sorulan bir soruya evet yazmak çok doğru gelmiyor bana. Evet doktora gidilmeli ama bunun bir çok sebebi olabilir endişe yapmak için çok erken. Benim de ilk zamanlarımda kahverengi lekelenmem oldu ama burada yazılanlar o kadar kötü şeylerdi ki çok psikolojim bozuldu. Çok şükür şuanda bir sıkıntı da yok