Serapdayi Kızlar bu perşembe doktor çatıma bakacak doğumdan çok bundan korkuyorum korkutulduğu gibi mii
Leilani Serapdayi hayır kendini kasma o an çok kısa sürüyor zaten.. biraz rahatsız edici doğal olarak😆 kendini kasarsan hafif acıyabilir bence ama korkulacak bir şey değil merak etme hemen bitiyor
vanilya_kokusu_ Serapdayi valla ben ilk gebeligimde çok oldum yine olsam yine ödüm patliyo 🥴 çok kasıyorum kendimi korkudan
peroksizom Arkadaşlar bu çatı muaynesi dedikleri doğumdan önce smear testi vermek için gitmiştim o zaman alttan muayene etmişlerdi onun gibi bi şey mi oluyo yoksa farklı bi şey mi
senem0987 Ben geçen hafta oldum rahatsız edici ama ağda daha çok acıyor bence hafif lekelenmem de oldu çok normal o da