Kardojjye fırın yada gebelik dr da ben de tansiyon yüksekliği için randevu qldim kardolojiue aslında çok aşırı yüksek çıkmıyor en yüksek 14.8 14..9 14.7 arasi bunun dışında hep alt çıkıyor ama gebelik haftam 17. Daha 14deger için erken ve yüksek dedi son haftalar olsa normal dedi düşük doz aspirin kullanıyorum bakalım kardoji dr tansiyon ilacı verirmi ayriyeten