buket13021312 benim riskli gebelikti hatta 7.haftada kanama oldu iki ay boyunca temel ihtiyaç dışında hiç ayağa kalkmadim o sırada annemlerin evindeydim sonra 15.haftada yolculuk yapmam gerekiyordu kendi evime geldim doktor yapabilirsin dedi hiç sıkıntı olmadı çok şükür tabi korktum bide yürümeyi unuttugum için ayakta biraz zorlaniyodum bişey olmuş mu diye ertesi gün hemen doktora gitmiştim ama şu an 29+4 şükür güzel ilerledi yani