Lexias Kızlar 27+4 olduk bugün 🥹 geceden beri çok kötüyüm ishal bi yandan fışkırarak kusma ay mahvoldum suan yine bulanıyor. Hamilelikten değil hasta oldum sanırım 🥹🥹🥹🥹 Napıcam acile mi gitsem kadın doğum doktoruma mı 🥹
ikincianneolmayolundaa Lexias gecen hafta ayni sekilde bende oldum kusma ishalle basladi 1 hafta boyuncada mide ağrisi cektim kadin dogum aciline gittim serum ilac falan verdi toparladim şükür bekleme git hemen sende