Kızlar doktor randevum vardı bugün 37+6 haftalık gebeyim nst ye bağlandım sancılarım çıktı baya yüksek doktor dedi bana hissetmiyor musun yok dedim emin misin eve göndericem ona göre dedi tamam dedim eve doğru gidiyorum herşey şuan da normal hiç sancı vs hissetmiyorum ben sizce doğumum yakın mıdır doktor Salı günü gel sancın çıkarsa eğer doğuma alıcam dedi sizce bugün yarın doğurur muyum ya bayada sıcakladım nst ye bağlıyken ondan olmuş olabilir mi biraz panik oldum ya