mrymc çok geçmiş olsun ben de aynı durumu yaşadım grip rahatsızlık tarzı şeyler bebeği etkiler mi diye çok düsünüyodum ama ateşin varsa doktora gitmelisin ateş zararli oluyor hatirladigim kadarıyla 37 olduğunda gitmiştim sürekli takip ediyodum sadece hastalıktan kalma küçük bir enfeksiyon vardı onu da kontrol altına almistik korkulacak bişey yok inşallah ama tedbiri elden bırakmamak lazım tekrar çok geçmiş olsun