suragungor Deletedmom_195 elele dormire 2 yi aldim ben letgoda cok uygun fiyata satiyordu bir satici ondan aldim bebegim henuz dogmadi ama cok guzel bence baya oyalayacagini dusunuyorum manuel ana kucaginida cok seviyorlarmis oda hediye geldi bakalim ikisinide kullanip deneyecegim
Deletedmom_195 Han23 bende Trendyol da gördüm 5 kademeli uzun süre kullanır mı biraz tereddütte kaldım daha erken ama erken alınmasında bir sakınca olmaz değil mi
suragungor Deletedmom_195 ![https://mutluresim.com/images/2025/12/06/X5KiCM.jpeg] ay yapabildim mi bilmiyorum ama ilk kez foto yukluyorum😂
Deletedmom_195 suragungor olmuş 😂 bende bunun grisini düşünüyorum ilk oğlumda almadım ama şuan olursa 2.cisi almak istiyorum sürekli herkes kucağa alsın istemiyorum sonra çilesini anneler çekiyor
suragungor Deletedmom_195 arkadasim kullaniyordu bebegi cok seviyordu baya da is goruyor yemek yerken falan cocuk orda oyalaniyordu sallandikca uyuyordu 6-7 aylik olana kadarda kullandilar intde fiyati 3500 ken ben letgodan 1000 tlye aldim bebegim sevmezsede cok uzulmeyecegim cok para verdim diye kaldirir ikinci cocuk icin veya kardesimin bebegi icin saklarim diye dusundum sizede letgodan bakmanizi tavsiye ederim🌸
Deletedmom_195 suragungor ben baya ıssız bucaksız bir yerde yaşadığım için oralarda 2.el eşya satan yok letgodakilerde genellikle gelip alın diyor
yellowchick Yeğenim için almıştk sevmedi çevremde birkaç kişide elektrikli aldı bebek durmadı bende o yüzden manuel almayı düşünüyorum.Her bebeğe göre değişiyor tabi çok sevende var hiç sevmeyende bende riske atmamak için manuel alacağım
Deletedmom_195 yellowchick benim ilk oğlum manuli hiç sevmedi yaa ondan elektrikli denemek istiyorum nasip olursa
Deletedmom_195 busrasya2334 ya sizin için de iyi olmuştur o zaman ben sürekli bir yerde sabit kalmıyorum ondan sabah kaynanamın evinde akşam kendi evime geçiyorum nereye beşik nereye onu götürme konusu mantıklı olur sizce
Deletedmom_195 busrasya2334 ya sizin için de iyi olmuştur o zaman ben sürekli bir yerde sabit kalmıyorum ondan sabah kaynanamın evinde akşam kendi evime geçiyorum nereye beşik nereye onu götürme konusu mantıklı olur sizce
demetov Trendyoldan elele sette ’yi aldık kurulunu da kolay hafif ben cok begendım bluettotla ekstra müzik de açabiliyosun
demetov Deletedmom_195 daha doğurmadım kullanamadım ama biz eşimle çok beğendik. Ablama manuel almıştık kendi sallanamadığı için biri hep çocukları sallıyodu. Ben evin işini rahat yapmak için uzanmak dinlenmek için elektrikliyi mantıklı buldum. Yine de manuel de bana hediye geldi sonradan bakıcaz
Deletedmom_195 demetov manuel biraz uğraştırıyor sürekli sabit olduğu için olmuyor ama elektrikli de mantıklı bence