Bugün 7+1 im doktora gittim az önce ultrasonla kese göremedi vajinal baktı kesenin şekli bozuk dedi kan verdim onun sonucunu bekliyorum kan değerlerine göre 2 gün sonra gel tekrar bakalım olmazsa kürtaj yapacağım dedi umutsuz konuştu biraz ama kese düzelir mi