bgndgd doktorum bana söylemişti ikinci hamileliğimde ilk hamilelegim de normal sancıyla gidip suniyle destek verilip dogum yapmıştım ikinci sancım gelmedi suniyle başlattılar 40 haftaya kadar bekletti doktor en son çocuk sıkıştı artık dedi çokta zayıf degildi kızım bana o zaman demişti merdiven in çık diye ama gel gör ki ilkten normal sancıyla gidip sunide verilse beni hiç etkilememişti çünkü insanın kendi sancısı gerçekten kendi dayanabilecegin bünyene göre Allahın işi gerçekten suni farklı oluyor ve dogumu hızlandırdıgını da düşünmüyorum çünkü normal sancı gibisi yok ben ilkte normal sancım vardı olduğu için dogumumda sancılarımda çok iyiydi inşallah kendi sancın yeterince gelir açılman güzel olur stres yapma ben birazda ikinci de çok şey stres yaşadığım için sancım gelmedi rahmin taş gibi demişlerdi bana oysa ben ilkten normal dogum yapmış birisiydim Allah sancını getirsin bebeğini de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbi yessir vela tuessir rabbi temmim bil hayr bunuda dogum gidince sancı çekince okumanı tavsiye ederim 🌸