momelif1 Kızlar hsmilelik öncesi her sabah aç karna mutlaka americano içen ben şuan kokusunu bile duymak istemiyorummm tiksindim resmen😖 bunu yaşayan oldu muu
seyrannnn momelif1 tiksinme değil ama canım istemiyor artık iş arkadaşım günde 3 kahve içerdi hamile kaldıktan sonra koridordan bile kahve geçse kokusunu aldığı an midesi bulanıyordu olabilir normal o yüzden 🤍
orkidemm_ momelif1 Gebelikte türlü türlü şeyden tiksinme olabilir bunu kategorize edemeyiz bu doğuma kadarda devam edebilir belirli bir zamanda geçedebilir yani ne olursa olsun normal ben de çaydan ilk 4 ay tiksindim
3kedili2bebekli momelif1 evet türk kahvesini o kadar özledim ki filtre kahve de çok severim dün demledim onu da icemedim kahveyi çok özledim önceki gebeligimde de icememistim doğumdan sonra bana hemen kahve verin demiştim ☺️
ucbebelianne momelif1 her sabah aç karnına içerdim günde 3-4 fincanı bulurdu. Şimdi kokusunu dahi duymak istemiyorum. 9+6 yız 🤦🏽♀️
dozkaraca Günde 2 fincan Türk kahvesi, 2 fincan nescafe içen ben 20. Hafta hala içemiyorum. Ama bu iyi bir şey, kahve demir emilimini azaltıyor. Demir kullanırken işim kolaylaşıyor 😃
Zumruduanka160 momelif1 hamilelikte zaten kahve ve çay önerilmiyor vücut aslında biliyor neyi yiyip ne yememesi gerektiğini gerçekten mucizevi.. ben de kahveden tiksinmiştim beşinci aya kadar hiç içmedim sekizinci ayda tekrar tiksindim
bus0707 momelif1 cinsiyet belli mi accaba biyerde okudum çaydan kahveden tiksinen erkek oluyo diye ama
carolina07 momelif1 ben günde 1 fincan kahve içerim hamilelikten önce de şimdi de. Tiksinme olmadı devam. Ama çok aramıyorum şu dönemde. Bazen içmediğim bile oluyor