kadertanlsi Dün yolculuk yaptım 10 haftalık oldum yolculukta baya bi sarsıldım çok korkuyorum Bişi olur mu
Busranur_mnts kadertanlsi ağrı kanama lekelenme yoksa endişelenmeyin rahim bebeğin kesesi falan korur bebeği
Asi_07 kadertanlsi bende 8 haftalıkken doktoruma danısarak yolculuk yapmıştım düşük riski olmadığı sürece sakınca görmüyor doktorlar korkmayın birşey olmaz