Bebeneo markası almak istiyorum kullanan var mı gğzel sağım yapıyo mu merak ediyorum?
iremcansu35 ben aldım ama henüz kullanmadım inşallah iyidir yorumlar iyiydi
iremcansu35 ben çekim gücünü beğenmedim yerine acura aldım memnunum
iremcansu35 10 aydır kullanıyorum çok memnunum çekim gücü çok iyi azalma vs olmadı
Ben de şurada bekliyim 🥰
inlilyd inşallah iyidir bende almayı düşünüyorum memnun kalırız kaç haftalık hamilesin😊
Ben kullandim cekim gucu iyiydi bi kac kez dusurdum sonra bozuldu😅
erikarpuz onuda bir araştırayım teşekkür ederim😊
Asi_07 bende almayı düşünüyorum inşallah memnun kalırım sizin gibi teşekkür ederim😊💖
iremcansu35 inşallah cnm 🌸
iremcansu35 37+1 1 hafta sonra doğum için gün aldım bakalım🥰