arven000 bisey dicem. Adete bir kac gun kala ayaklarda agri sizi olur mu sende. Benim bir iki gun kala ayaklarim sizlar. Simdide var.ara sira bazen oluyor bazen yok. Anlamadim adet mi olucam. Yoksa gebelik mi. Belirsizlik insani mahv ediyor. Genelde adetimi sabahin korunde olurum hep. Sabah 8 bile yoktu saat karnimda agriyla uyandim ben adet olucam sandigim icin ped ve ic camasiri aldim hani olsam degistireyim tuvaletde diye. 3 saatdir bisey yok. Ara sira adet sancisi geldi gitti. Insallah 8 aralika kadar olmazsam 9 aralikda mutlaka test yapicam. Dua et olmasin .darisi benim basima.insallah rabbim sonradan sevindirsin