bgndgd eli kulağında🙂 hayırlı olsun şimdiden.. bende 39’da doğum yapmıştım suni sancı epidural ile bebek uzun süre kanalda olup strese girdiği için. Su gibi doğumun olsun inşallah ki korkma açılman oldugu sürece. Hastanede gözetimde kalacaksan epidural alabiliyorsun belli bi açıklığa geldiğinde eğer sancılar çok canını yakıyorsa.