Canım her iki digum da kendine gore zor tabiki.biri fırtına gibi gelip geçiyor (normal) sonrasi rahat.biri o an rahat sonra aciyo tabiki cunku kesiliyor sonuçta.ilk gun hastanede aciyo o gece değilde sabahı aciliydi eve geçince dus alıp ilaçlara başlayınca (ve ne kadar cok hareketli olursan o kadar iyi) 2 güne toplamaya başlarsın.