Tam 39 haftalık hamileyim kızlar 2 saat sonra vajinal fitille doğumu başlatacaklar bebeğim biraz küçük olduğu için erken almak istediler lütfen dua edin çok korkuyorum. İkinci doğumum olacak ilkinde de sancım gelmediği ve günüm dolduğu için fitil koymuşlardı 16 saat sonra doğurmuştum ama çok zordu. İkinci doğumda daha iyi etki eder fitil diyorlar aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Dua edin lütfen.. Bir parmak kadar açıklık varmış sanırım ilk doğumdan kalma