tugba60_ Kızlar diş ağrısından mahfoldum artık 2 gündür uyumuyorum bugun gittim doktorla seneler önce yaptırdım kaplama dişim kırıldı oda apse yaptı içerden doktor antibiyotik verdi yolladı ben sormayı unuttum kaplama sökse daha iyi değilmidi apseli diyemi sökmedi acaba böyle antibiyotik iyi gelirmi dua edin ne olur geçsin artık piskolijk dayanamadım birde burnumda yanıyor tıkalı sanrım sünüzlerde iltihap gitmiş Allah kimsenin başına vermesin tuzlu gargara yaptım varmı başka öneriniz
tahamommy tugba60_ şuanda iltihaba antibiyotikten başka çare yok gibi duruyor geçmiş olsun iltihap geçince o dişin çaresine bakar doktor sökülcekse sonradan söker
HiravEmir tugba60_ Allah şifa versin inşallah zor ya diş ağrısı antibiyotik geçirir ağrısını ihmal etmeyin yaptırın hamile misiniz
Mmtomyr tugba60_ bende geçenlerde çok şiddetli ağrı yaşıyodum karanfil yağı çok iyi geldi pamuğa iki üç damla döküp dişinin üzerine koy uyuşturup ağrıyı alıyo bir iki saat sonra yine tekrarlarsın geçmiş olsun
tugba60_ tugba0305 dün denedim yok fayda etmedi canım benim akılma takılan kapalıydı oldu için acaba daha cok agrıyor keşke çıkarsalardı
tugba60_ tahamommy teşekkür ediyorum sef antibiyotik kullanıyorum bugun başladım çarşamba gitcem inşallah ozaman kadar diner agrı kesici içtim şuan sızlıyor iki gündür agrı çekerek uyuya kalıyorum buneydi bilmiyorum birde grip eklendi üstüne
tugba0305 tugba60_ çıkarınca hava alıp daha çok ağrı yapabilirdi antibiyotik devam malesef ah ah hep anneler çekiyor çileyi
vahsikelebekk 2 ya da 3 içişinde rahatlama başlar, bu hamileliğimde be de iki kere antibiyotik kullanmak zorında kaldım diş için apse varsa zaten antibiyotik şart
HappyKiwi İyotlu suyla da calkalaayabilirsiniz. İcilebilir iyotlardan, belki lugol solusyondan alin, 2 3 damla falan bi yudum suya karistirarak.