Mummybaby Doğumdan önce odamız belli değildi. Eşim, ailem giriş katta ekranda ismimizi görmeyi beklemişler. Doğum olduktan bir süre sonra eşimi çağırmışlar beni ve bebeği görmesi için. Henüz daha normal odaya geçmemişken eşim geldi. Kızımın ilk kıyafetlerini de bu doğum odasına geçtiğimizde istemişlerdi. Daha sonra eşim ve kızımla birlikte 6. Katta normal odaya aldılar. Odamız tek kişilikti bizim ama katta 2 kişilik odalar da vardı. Yine eşimin kalmasına izin verdiler. Doğum anından itibaren kızımı 1 saniye bile yanımdan götürmediler. Bir an bile ayrılmadık. 34+1 de doğum yaptım. Biraz erken olduğu için doğar doğmaz ten tene temas yapmadılar ama kızımın ilk kontrollerini yapınca onu göğsüme koydular. Bebekle ilgilenen doktor ve hemşireler gerçekten çok iyiydi. Çok sevecen çok tatlılardı. Benimle ilgilenen ebeler, hemşireler, doktorlar da çok iyiydi. Tam doğum anında maalesef o acıyla ne yaptığını nasıl ıkınacağını insan bilemiyor. O anda yüksek sesle konuştular tabiki ama bunlar kızarak değildi motive etmek için kendimi toparlamam içindi. Öyle azarlama vs gibi bir şey olmadı. Çok önyargılıydım hastaneye karşı. Hiçbir şey korktuğum gibi olmadı çok şükür.