PapatiA Kızlar göğüs pompası alıcam araştırıyorum çok pahalı bıseyde almak istemıyorum sız memnun kaldıgınız yada şunu alma dedıgınız var mı
demirrleydi_ PapatiA benim kullandığım mamajoo tekli elektrikli pompa ben 3 buçuk yıl önce aldım kızımda kullandım şuan oğlumda yine kullanıyorum çok memnunum sağım gücü çok iyi
Mmtomyr PapatiA lansinoh şarjlı tekli pompadan aldım genel olarak memnundum ama akıtma yapabiliyor ve son zamanlarda çekim gücü azaldı garantiye gönderdim cevap bekliyorum parasına değmiyo tekrar tercih etmem
elllaaaa PapatiA ben tedorex aldım yorumlarda iyiydi evde çalıştırdım çalışıyor ama denemedim fiyat olarak çok uyguna aldım şimdide 350 tl gibi bir ücret var kuponla yorumlara bakıp düşünebilirsiniz pahalı marka alanlar da hep bozuldu yazmış o yüzden bende uygun diye aldım
Gylcu Mochinin giyilebilir olanını aldım uzun araştırmalar sonunda.Bebebao ile arasında kalmıştım mochiyii tercih ettim fiyatları zaten aynıydı henüz kullanmadım görücez 🙏🏻
18099 PapatiA Bende alıcam giyilebilir olanlar genelde maliyetli oluyor fakat philps deneyeceğim ben kablolu priz başında oluyorsun ama çekim gücü iyi diyorlar herkes memnun
Ipek0z PapatiA ilkinde lansinoh manuel pompa kullanmıştım çok memnundum şimdi aklım giyilebilir pompalarda ama nasıl bilmiyorum kullanan varsa yorum yapabilir mi?
babyou yellowchick acura ac-3010 şarjlı 800 lira trendyol fiyatı ben çok memnun olarak kullandım masaj özelliği falan da var pump olayı için iyi şarjlı olması da avantaj priz başında beklemiyorsun tavsiye ederim
FEG01 Merhaba, bende mamajo giyilebilir almayı düşünüyorum kullanan varsa bende bilgi almak isterim 🌺
PapatiA Beyzanurgg hazalllaksoyy ondan için kısa süreli kullanacaksanız iyi uzun süreli kullanacaksanız çekiş düşüyor deniyor bilemedim bende
hazalllaksoyy Bende çok araştırdım kiwi markasını tercih ettim henüz kullanmadım ama yeterli olacağını düşünüyorum