4 yaşında oğlum 4 aydır dudakları yariliyor kanıyor etleri kalkıyor oynamamasına rağmen, 5 doktor a goturdum baktılar kanları alındı d vitamini tek eksik çıktı vitamine başladım kullanmadığım krem kalmadı hametan Bepanthol blitex çocuklar için nemlendirici yetişkinler için nemlendirici özel kremlerin hepsini kullandım nemlendiriciler yağlar geçmiyor iyileşmiyor ne yapabilirim sürekli cani yaniyor😔