ayya28102025 3 ay olmak üzeriyim hiç göğüs ağrısı hassasiyeti olmadı illa herkes de oluyor mu bu sürekli duyuyorum
iremc7 ayya28102025 bende 6 aylık hamileyim arada göğüs uçlarıma iğne batması gibi ağrılar oluyor onun dışında hiç dokunamıyorum çok huylanıyorum kişiden kişiye değişiyor sanırım ☺️
Fatmanur_0416 ayya28102025 Valla bende 6.haftada başlamıştı üstüne dahi uzanamıyordum 24+4 oldum halen devam geceleri bu konuda çok zorlanıyorum mesela tadını çıkar boş ver bi an önce doğurup eski halime dönmek için can atıyorum 😂😂😂
bkb35 ayya28102025 benim önceki hamileliğimde hiç olmadı ama bu sefer felaket ağrıyorlar. Her hamilelik farklı aynı kişide olsa bile. Siz kimseye takılmayın sağlıklı olsun bebişiniz yeter 🙏🏼
Deniz33 5+5 teyim gögüsüm o kadar şiştiki çok agrıyor sürekli sütyeni çıkarınca bile bir sızlama geliyor ikinci hamileliğim yatakta. Yüz üstü yatamıyorum şu sıralar 😂😂