Karından görülen bir şey ultrasonla düzenli olarak takip ediyor benim doktorumda. 2-2.5 aşağısı riskli diye biliyorum. İlerleyen dönemlerde daha kısalacakmış zaten anatomik olarak. Ben 17 haftamda gittiğimde 5 cm demişti ve çok iyi demişti. O sebeple bence sizinki de normal hatta iyi