Uumayy006 Merhaba sincan eğitim araştırmada doğum yapan varmı nasıl yanınıza refakatçi alıyorlarmı bilgi verirmisiniz🌸
duygu0666 Uumayy006 yapmdim ama yapan yakınlarım asla asla onermiyor eğer imkanınız varsa kesinlikle sehir hastanesine gidin
gamzeli04_ Uumayy006 ben orda takipliyim gebe okuluna da gittim doğumu orda düşünüyorum gayet iyi bı hastane sezeryan da kadın refakatçi çift kişilik oda. normal doğumda da eşiniz de kalabilir yaninizda tek kişilik oda
Kitappsever_1 Uumayy006 bende kontrole gidiyorum ama ilkini şehirde yaptım yine orda yaparım diye düşünüyorum
Beyzanury1234 Uumayy006 oraya takipliyim refakatçi alıyorlarmış ama asla dışarı çıkarmıyorlar mış o yüzden Bilkent’e gittim ara ara kaydım var orada doğum yapacağım Allah nasip ederse
Uumayy006 gamzeli04_ ben normal doğumda refakatçi almıyorlar diye duymuştum ama bununla ilgili bilgi verdilermi peki
nesli2025 gamzeli04_ peki mahremiyet açısından uygun mu mesela erkek doktor kesinlikle istemiyorum bu talebimi dikkate alarak doğuma sadece bayan doktorlar mi giriyor
gamzeli04_ Uumayy006 öyle bişi yok refakatçi istediğiniz kişi sancı çektiğiniz andan taburcu olana kadar sizin yanınızda durabiliyo yani öyle dendi doğum salonunu fln da gösterdiler normal doğum tek kişilik oda sezaryen çift kişilik
Uumayy006 gamzeli04_ o zaman kurallar değişmiş çünkü ben 2024 yılında ölü doğum yaptım sincanda yanıma kimseyi almadılar tek kalmıştım
Uumayy006 Beyzanury1234 ilk ölü doğumu sincanda yapmıştım ama yanıma refakatçi almamışlardı tek kalmıştım odada