tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Zeynepow bir avaz’da dogurursun inşallah fazla sancın olmadan sağlıkla inşallah🙏
susaMom_ Zeynepow Ayy Allah yardımcın olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ✨benimde 2. Olucak ama hala belirlenmedi doğum şekli ilki normaldi
Zeynepow eylemlinaaa yellowchick anneoluyorummm103 tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Aminnn kızlarrrr inşallah sağlıkla doğururuz ve çocuklarımız sağlıklı olur ❤️🥰
Zeynepow dege12 6. Aydan beri açılmam var. 4 cm açılmam var şu an düzensiz olsa da sancılarım ve kasılmalarım var. Bakalım sağlıkla kucaklayayım inşallah 🥹🥹
3bebe1anne Hayırlısı ile kucagina al ins haftaya cumada ben dogurcam 4. Yü. 2 si normal oldu 3 ve 4 sezaryen ve açılmışken baglatcam