Kızlar oğlum emmeyi bırakmıştı daha doğrusu bırakmıştı dediğim çevre baskısı ile 2 aylık iken mama verdim meme reddi yaptı o gün bugündür emmedi bende bir süre sağım yaptım ama sonra bıraktım sütümde gitmişti zaten oğlum şuan 6 aylık ve benim göğsümden süt geldi hani o ilk doğum yaptığımızda sarı yapışkan gibi süt gelir ya öyle ama minicik çok heyecanlandım iyiye işaret mi nasıl geri memeye döndürurum döner mi yada sütüm tekrar tamamen gelir mi daha önce yaşayanlar var mı o kdar mutlu oldum ki herkes üstüme geliyordu çünkü tekrar umudum oldu süt görünce yanlış mı düşünüyorum var mıdır hala şansım