yarenn_ tamam bu süreçte en önemli şey sabretmek . Benim 4+5 te kanamam oldu apar topar özel hastaneye gittim kese göründü haftaya gel dedi ertesi gün devlette kontrolüm vardı göremediler mesela cihazdan cihaza fark ediyor lekelenmem de vardı acaba bişeymi oldu ki dedim . Ama çok şükür hepsini atlattık 9+3 üm . 1 ay sonra gel bi sıkıntı yok dedi doktor şuan ben bile kuruyorum kafamda anne olunca o kaygı ekleniyor sanırım merak etmeyin hayırlısıyla görürsünüz hepsi sırayla