10 haftalığım aştıma doğru yanma vardı hafif de kaşıntı ve su gibi akıntı geliyordu tuvaletimi yaptım sanıyordum bazen de kaymak gibi suyla karışık doktorum fitil verdi bugün 2. Günüm yaptıktan sonra yanma ve karnımda ağrı hissetmeye başladım bu durumu yaşayan var mı fitilden sonra da ertesi gün aynı akıntı şikayetim devam ediyor hatta bazen sarı da geliyor bırakmalı mıyım fitili bilmiyorum