um01 benim ilk gebeliğim öyleydi oğlum baya hareket ediyordu artık o kadar yorulmuştum ki biran önce doğsa diye düşündüm 2. Gebeliğim bunda da hareket var özellikle yemek yerken baya hareketleniyor bu bazen gün içinde de hareketli ama beni yormuyor içimi gıdıklıyor sanki her gebelik aynı anne de olsa bile farklı işte bende 28+5