fatmauctu Kızlar 27. Haftadayım ve bebeğin hareketlerini daha az ve hafif hissediyorum bu durumu yaşayan var mı ?
Lexias fatmauctu beeeen. Bebeğim çok hareketliydi ama 27 de benimde bi yavaşladı çok korktum hareket ediyor ama yavaş yani güçlü de değil sanki. 27+3
Beyzatnc26 fatmauctu bende suan 31 haftaligim senin haftalarinda oyle oldum korkma Allahin izni ile bisey olmaz uyku dondmi oluyormus o aralikta ondan uyuduklari icin haraket azaliyor tatli biseyler yiyip soluna yat bide suyunu en azn 2 bucuk litre icmen gerekiyor
suragungor fatmauctu aynisi oldu 28 e gecince tepinmeye basladi merak etmeyin 28. Haftada eskisinden daha hareketli oluyorlar su an uyuyamama sebebimde tam olarak bu 😂
Nisanmomy fatmauctu o haftalarda bende de olmuştu doktorum bebeğin pozisyonu ile alakalı ya da uyuduğunu bunun normal olduğunu söylemişti. Hiç hareket hissetmezsen ağrın ,kanaman olursa riskli gel mutlaka demişti
curaaa haftadayım aynısını dün yaşadım gün boyunca.Bugün normale döndü endişelenmeyin bazen birkaç gün sakin olabiliyorlar.
laytek06 Bende 29 haftadayım şuan 27 ve 28 de bendedede olmuştu bence normal endişelenmeyin. Hareketsiz kaldığında solunuza yatıp biraz çikolata yiyip deneyin
yazcoming fatmauctu bende post atmıştım bu konuyla ilgili 28 haftada oldu bende de sanırım normal bir durum.
greybrde fatmauctu o haftalar da doktor bana günde en az 15 kete hissetmen gerek demişti ki ben ne 15 baya 25-30 kez hissediyordum resmen
Moz fatmauctu 24 olduk nerdeyse sanki önceki haftalar daha hareketliydi ama yeri de daralıyor normal bence