miihriban Kızlar selam 12. Hafta dayım ve vajina girişinde bıçak saplanıe gibi zonklar gibi ağrı yaşıyorum aranızda yaşayn var mı bu haftalarda ?
Admsarzu miihriban ben 23 haftadayım ilerleyen zamanlarda daha beter oluyor canım bacaklara kadar vuruyor ben yatarken o agrıdan dönemiyorum magnezyum kullanıyorum fitil progestan kullanıyordum bıraktım 15. Haftamda napcam bilmiyorum uykudan uyanıyorum agrudan
aysimaaa1 miihriban bu ağrılar olmasın diye 6. Haftamdan itibaren Progestan fitil kullanıyorum şuan 17+2yim hala kullanıyorum , ağrım hiç olmadı diyebilirim , hatta kuzenim doğum yapana kadar kullanmış 🤍
Merveacisu Bende de oluyordu doktoruna şöyle mutlaka bana yatış önerdi ben kabul etmedim 2 çocuğum daha var çünkü progestan başladı kasıklarım da adet olacak gibi ağrıyor hala
popkekkk Admsarzu ya yaklaşık bir aydır geçmiyor doktora iki kere gittim bunun için hafif bi enfeksiyon var onun haricinde sorun göremedi ama ben yine de tedirgin oluyorum sizin ne kadar sürmüştü ?