Merhaba güzel anneler 😊ben bebeğime kavuştum çok şükür bu benim 2.normal doğumum ilk doğumumda kızımı özelde doğurmuştum bu sefer devlette doğum yapmak istedim malum fiyatlardan dolayı hemde kızımın doğduğu hastane bebek çetesi olayından kapanınca güvenemedim başka yere hatta ilk doğum hikayemi burda yazıp paylaşmıştım cok güzel ve kolay olmuştu o yüzden 2.doğumum daha kolay olur diye düşünmüştüm ama maalesef tam tersi oldu çam sakura hakkında cok yorum okudum iyi olduğu kadar kötü yorumlarda vardı tamamen şans işi sanırım çok uzattım gelelim uzun ve zorlu hikayeme🥲 Sabah uyandığımda hafif hafif kasılmalarım başlamıştı ama düzensizdi tüm gün böyle geçti akşam olunca giderek sıklaştı hemen anneme haber verdim gece bende kalması için doğum olucak gibi çık gel dedim geldi hemen hatta akşam yürüyüşe cıktım annemle yürüdüm yokuş cıktım sonra kasılmalar 5 dakikaya düştü gece 1.30da hastaneye gittik eşim annem ve kızımla acilden giriş yaptım alttan muayene etti beni 2 kişi 3-4 cm di açılmam keşke gece değilde sabah gitseydim hastaneye dedim o an içimden açılmam daha fazla olurdu ama gitmiştik artık dönmedim eve, doktor bana 1 saat yürü gel dedi cıktım 1 saat yürüdüm dışarıda sonra tekrar muayene etti 2 kişi acilde, açılmam 4-5 cm olmuştu 1 saat yürü gel dediler cıktım yürüdüm eğildim kalktım squat yaptım durmadım tekrar muayene oldum 1 kişi muayene etti açılmam aynıydı ilerlememişti bu sefer 1 bucuk saat yürü gel dediler yürüdüm sonra tekrar muayene oldum 2 saat yürü gel dediler çünkü açılmam hala aynıydı yürüdüm tekrar muayene oldum ama bu sefer 3 tane stajyer doktor vardı acilde 3 kere sırayla beni alttan çatı muayenesi yaptılar ve 2 saat yürü gel dediler bana yine açılmam hala 5 cm di maalesef ve benim artık gücüm tükenmişti yorulmuştum geceydi gttiğimde sabah olmuştu uykusuzluk yorgunluk ve alttan muayene olmaktan artık midem bulanıyordu cok ağladım yapamıcam diye ve bu sefer yürümedim arabada oturup dinlendim bıseyler yedim yürücek halimde kalmamıştı zaten bu arada kızımda arabada uyuyordu böyle sabah ettik saat sabah 9 olmuştu yine girdim acile ve bu sefer 3 kişinin muayene etmesini kabul etmedim doktorda bana burası araştırma hastanesi mecbur herkesin öğrenmesi gerekiyor dedi ben artık dayanamadığımı midemin bulandığını söyledim 1 kişi muayene etti 6 cm olmuştu açılmam çok şükür. Çam sakurada 6 cm olunca yatış veriliyordu yoksa yatıs vermiyorlar sonra beni sancı odasına cıkardılar yukarıda herşey daha iyiydi çok iyi davrandılar nst ye bağlandım saat 11.30 du açılmam ilerlemeyince maalesef suni sancı vermeye başladılar ama kendi sancımda vardı açılmam nedense ilerlemedi Meryem ana otuda koymuştuk suya ama olmadı hem kendi sancım hem suni sancı cok zordu suyumuda patlatmıştı doktor bi ara bebek oksijensiz kaldı dediler bir sürü doktor ebe odaya girdiler ve bi kez daha oksijensiz kalırsa beni zorunlu sezeryana alacaklarını söylediler bir sürü kağıt imzaladım bu yüzden o sancıyla, eşimide aramamı gelmesini söylediler ben o kadar çok dua ettim ki normal olsun diye cok ağladım yalvardım rabbime cok mücadele vermiştim o kadar acıyı boşuna çekmiş olmamak için cok dua ettim o anlar cok zordu bu arada annem sancı anlarımda yanımdaydı hep doğum başlayınca cıkardılar annemi odadan yatağım çatala dönüştü bu andan itibaren doğumumun olması 20 dk kadar sürdü o kısmı kolaydı 3-5 ıkınmada 17 kasım saat 15.49 da geldi oğlum artık kucağımdaydı şükürler olsun 🥲ve bütün herşeyi hemen yanımda yapıldı bebeği alıp başka bi yere götürmüyorlar yani o kısmı güzeldi sonra kucağıma verdiler tekrar dikişlerim atılırken kucağımdaydı bebeğim o anlarda hiç ayrılmadık kıyafetlerini annemle beraber giydirdik oğlumun bi kaç saate odamıza aldılar bizi çift kişilik odaya denk gelmiştim maalesef ama umurumda bile değildi bebeğime sağlıkla kavuştum ya geri kalan hiç bıseyin önemi kalmamıştı cok zorlu bi doğumdu acilde 10 kez çatı muayenesi olmak sabaha kadar yürümek gercekten zordu bir yandanda iyiki diyorum gece gitmişim hastaneye kimse yoktu rahat rahat yürüdüm squat falan yaptım dışarıda açılmamın neden olmadıgını sorguluyorum hala belkide o kadar alltan muayene edilmek beni strese soktu kendimi cok kastım bilemiyorum. coook uzun oldu buraya kadar okuduysanız hakkınızı helal edin hastaneyle ilgili sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz acil sıkıntılı ama yukarısı çiçek gibiydi doğumdan sonra sabaha kadar emzirme danışması ayrı doktoru ebesi ayrı geldi gtti yanıma ilgilerini bi an olsun cekmediler üzerimden suan oğlum yanımda uyuyor cok şükür tüm acılara değiyor 🥲