İkinci vajinal doğum için kolay olur diyorlar sizde myle oldumu yani ilke göre daha kolaydı diyebilirmisiniz benim ilk doğumum çok zordu simdi hamileyim sezeryan düsünüyorum ama hâlâ acaba diyorum bir kere yaptım birdaha yaparım diye düşünüyorum bi taraftanda. Ciddi korkularım var beni aydınlatırmısınız